feb
17

Chanel mat lumiére

| Szerző: karvirag | 11:15 pm

 Chanel mat lumiére 

Egész nap matt, tartós, közepes fedés.

Én személy szerint kedveltem ezt az alapozót, de a bőrömet nagyon kiszárította. Nekem alapból kombinált bőröm van, könnyen kizsírosodik és vízhiányos, szóval könnyen kiszárad.

Pár hét használat után a bőröm elkezdett hámlani, annak ellenére, hogy hidratáló krémet raktam alá mindennap és avval is aludtam. Egy közeli ismerősöm szintén ezt használta mindennap és neki nagyon bevált, az ő bőre tágpórusú és elég zsíros, szóval kinek mi jön be. Számára ez a tökéletes alapozó és nagyon szereti.

Nekem kizsírosodott tőle a bőröm, eközben kiszárította, a nap végére elkezdett lefolyni rólam. A színei elég sárgásak, én a legvilágosabbat használtam ( claire 20). 

Ennek ellenére, ha valakinek nagyon zsíros bőre van akkor szerintem beválhat neki ( mint a barátnőmnek, akinek ez a kedvence)

Az alapozó másik hibája az ára, ami nagyon húzós... ( 12 000-13 000 ft)

Elérhetőség: Douglas

Honlap: http://www.chanel.com/en_US/fragrance-beauty/Makeup-Foundation-MAT-LUMI%C3%88RE-88597

A bejegyzés trackback címe:

https://alapozo.blog.hu/api/trackback/id/tr532669378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása