feb
18

MAC Studio Fix Fluid

| Szerző: karvirag | 6:02 pm

MAC Studio Fix Fluid

 

Egyértelmű, hogy mindenki ismeri a MAC márkát. Számos sminkes használja, ajánlja. Közepes árak, hatalmas színpaletta (tényleg minden bőrre megtalálhatod a megfelelő színt).

A studio fixet zsíros, problémás bőrre ajánlják, erős fedésű, ami nagyon igaz rá, tényleg mindent elfed. Nekem ez volt az első problémám, hogy maszkos volt ( lehet, hogy nekem nem sikerült rendesen feltennem) én ecsettel vittem fel, de sehogy sem lett az igazi, mindig azt éreztem, hogy láthatóan sok alapozó van rajtam.

A nap végére viszonylag a helyén volt, púderrel rásegítettem, de a bőröm kifényesedett alatta elég könnyen.

Nekem ez az alapozó közepes élmény volt, szerettem is, meg nem is, csak számomra túl maszkos volt.

Nagyon örültem volna egy pumpának az alapozóhoz, mert szerintem ez igen is egy hiba, tekintve a gyorsaságra és felvitelre, higéniára.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ár:

Elérhetőség:Mac üzletekben

Honlap:

A bejegyzés trackback címe:

https://alapozo.blog.hu/api/trackback/id/tr892671013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása