feb
17

 Loreal Accord Parfait Alapozó  

 

Alapozó, amely tökéletesen illeszkedik a bőr színéhez és textúrájához. A nők bőrtónusáról szóló alapos vizsgálat eredményeként, az Accord Parfait 12 árnyalata oly mértékben hasonló a bőr természetes tónusához, hogy szinte egybeolvad azzal, hogy kiemelj a bőrszínt.

Ezt írta a Loreal az Accord Parfait bőrtökéletesítő alapozójáról. Én személy szerint nagyon régen használtam, ez az alapozó volt az első alapozóm. Nagyon szerettem, a legvilágosabb színt használtam, rózsaszín tónusú baba bőrt varázsol. A fedése elég jó, korrektor használata ajánlott hozzá, könnyen zsírosodik a bőr.

Nagyon természetes a fényben és sok árnyalatban kapható (rózsaszín és sárgás tónusban is!), én csak ajánlani tudom:).

Mivel nagyon régen használtam, az emlékeim már megkoptak róla, de összességében szerettem ezt az alapozót.:)

 Honlap:http://www.lorealparis.hu/_hu/_hu/products/product-sheet.aspx?code=Cos1_8

Elérhetőség: Dm üzletekben

Ár: Közepes (Kb. 5000 ft)

A bejegyzés trackback címe:

https://alapozo.blog.hu/api/trackback/id/tr552669352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása