feb
17

 Vichy Aéra Teint Pure Fluid

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Természetes alapozó, nagyon bőrbarát, érzékeny bőrre is alkalmas.

Számomra csalódás volt a Vichy, pedig egy elég közkedvelt márka és alapozó. Színben nekem az opal (12) -es volt, amikor felraktam nagyon szép, természetes kinézetet adott, azonban a nap végére, teljesen lefolyt rólam és semmit nem takart. A legfőbb gondom, hogy oxidálódott, azaz teljesen átment a színe sárgába, púder ide vagy oda.

Sokat vártam tőle, mert gyógyszertárakban árulják és ez nagyon biztatóan hangzott.

Nagyon light fedése van, nem igazán takar semmit, ha még is akkor, úgy is lefolyik egy pár órán belül. 

Nekem nem vált be, sőt nagyon nagy csalódás volt, örülök, hogy nem dobtam ki rá sok pénzt.

Ár: Közepes (4000-5000 ft)

Honlap: http://www.vichy.hu/

Elérhetőség: Gyógyszertárakban

A bejegyzés trackback címe:

https://alapozo.blog.hu/api/trackback/id/tr992669406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása